woensdag, oktober 04, 2006

Wespen/hommels willen niet worden afgedroogd,

Woensdag 4 oktober

zo bleek vanochtend. Eigenlijk zouden we vanochtend de Etna opgaan. We waren dan ook al vroeg op om naar de douche te gaan. Hoe het gebeurde, gebeurde het.. maar toen ik mij afdroogde werd ik binnen een seconde een aantal keren gestoken. Er bleek zich inmiddels een hommel of (grote) wesp in mijn handdoek genesteld te hebben die het geen aantrekkelijk idee vond om tussen handdoek en vdkoogh ?meegedroogd? te worden. Vier gemene steken in mijn lies en zij. Welk beest het was kon ik ? zonder bril en in het donker ? niet goed zien, maar groot was het wel en steken kon die! Binnen de kortste keren had ik vier forse rode plekken die echt pijn deden en op dit moment (?s avonds) nog steeds doen. Sommige dingen zijn toch wel heel apart. Ik geloof niet dat ik de afgelopen 25 jaar of zo ooit door een bij, wesp o.i.d. ben gestoken, dit is nu al de tweede keer in een week. De vorige steek is al van dagen geleden, maar nog steeds rood. Per saldo was het resultaat wel dat we vandaag maar op de camping zijn gebleven. Lopen, laat staan klimmen, was echt geen goed idee.
Helaas verslechterd inmiddels het weer en is het maar de vraag of het morgen nog zinvol is om de vulkaan op te gaan. Daarover morgen meer?.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

oidq rptxp [URL=http://www.katesxxx.com]video sex[/URL] gvstww a db q aqw

3:05 p.m., februari 06, 2011  

Een reactie posten

<< Home